15 en 16-07

16 juli 2013 - Naval, Filipijnen

Hallo, daar zijn we weer

We hebben een paar dagen geen of bijna geen internet gehad maar nu werkt het weer dus gelijk maar een stel foto's geupload. filmpjes lukt me nog steeds niet via de wifi hier.

Het weer is nu wat minder en vooral tegen een uur of 4 begint het steeds te regenen dus zorgen we dat we dan weer terug zijn. zondag was een hangdag bij het hotel maar gister en vandaag hebben we veel natuur gezien.

We zijn er op motors op uit getrokken naar een waterval in de buurt.. Ongeveer drie kwartier rijden en dan lopen verder.Dat viel nog niet mee want de regen had hele stukken pad bedolven en weggeslagen maar het was te doen. hoe dichter we bij de waterval kwamen hoe meer we klimmen en klauteren moesten bij dertig graden dus het was best zwaar. regelmatig pauze en veel water drinken.

Zoals je op de foto's kunt zien was het absoluut de moeite waard maar dat vond ik zelf al van dat stuk door de jungle lopen. is eens wat anders dan staatsbos.

Vandaag zijn we weer omhoog geweest, ook weer een waterval bezocht en nog wat rondgereden. bij een resort hebben we twee grote bakken ijs soldaat gemaakt en weer terug gegaan.

vanavond bij judy-ann gegeten waarvoor ik met marjet naar Naval ben geweest om babeque te halen. hier hadden ze het steeds over en wij wilden dat ook wel eens proeven. Het is dus op bij de markt waar overal babeque's staan en je kunt aanwijzen wat je hebben wilt en dat maken ze dan voor je klaar. Heerlijk.

Morgenvroeg ga ik vissen met Francis en Melvyn met een bootje op zee en de meiden gaan shoppen geloof ik. Ik denk nog wat goedkope(nep) merkkleding scoren.

Verder vinden wij het weer leuk om jullie reacties te lezen dus ga zo door.

Tot ziens maar weer,    Slompies

1. Jan en Annie:
    16 juli 2013
    Nog steeds heel mooi zoet lezen en te zien, geniet ervan , het is zo weer voorbij.
    Groeten.
  2. Freek en petra:
    17 juli 2013
    Idd erg mooi daar. Een beetje regen zouden wij ook wel kunnen gebruiken, het is hier echt zomer geworden.
  3. Gert&Delia:
    18 juli 2013
    Jammer dat het vaak regent aan het eind van de middag, maar zo te lezen vermaken jullie je nog prima. Ook wel fijn dat jullie van die goeie gidsen mee hebben op "safari", dan zie je toch meer en andere dingen, dan wanneer je alleen op pad gaat. Veel plezier nog daar!
    Groeten Gert, Delia en kids
  4. Petra en henk:
    18 juli 2013
    hoi, wat weer een story en mooie foto,s, knap werk als ik de weg zag om daar te komen maar het was de moeite waard. ach en als je dan thuis bent en het regent heb je gelijk een verfrissing, lekker. geniet nog even en groetjes aan iedereen