bij nog wat foto's

10 juli 2013 - Naval, Filipijnen

film uploaden lukt niet, wifi valt steeds weg dus nog  wat foto's met uitleg

Eiland was erg leuk,strand was van aangespoeld koraal en het water zo schoon als bij ons uit de kraan. Bij het hotel is het water veel minder schoon omdat riolering voor zover aanwezig zo in zee loopt.

Die tuctucjes is ook wel wat want daar zitten ze met zn zevenen in en als je ziet hoe dat de bocht om komt met de buitenband bijna naast de velg dan is het ook geen wonder dat we pech kregen.

de 9e hebben we een kaarsje gebrand en even in de kerk geweest omdat het de verjaardag van Bennie geweest zou zijn. op die foto zie je ook Marjet, wat haar steun en toeverlaat is hier op het eiland. Zij heeft ons ook met Francis uit Cebu gehaald en taxi's ed geregeld om bij hotel te komen.

Zij is getrouwd maar haar man is voor een jaar naar Saoedi-Arabie om te werken in de bouw en zolang is zij gewoon weer thuis.

Het is hier nu 23.00 en nog 28 graden maar ga wel naar bed.

1. Elzo en Bea:
    10 juli 2013
    Jullie hebben het goed naar de zin lijkt me. Hier nu ook een paar dagen heerlijk weer gehad. Niet zo warm als daar, maar moet ook werken he!!! Veel plezier en hou ons op de hoogte, leuk om te volgen.

Groeten fam Doldersum
  2. Matthieu:
    10 juli 2013
    Ha Vakantiegangers,
    Goed om te horen dat jullie het naar je zin hebben. Hier gaat alles gewoon door. Maak elke dag een planning maar door storingen komt er niets van terecht. Geniet er nog maar flink van.

Groetjes M&M