24-07

24 juli 2013 - Naval, Filipijnen

hallo ieder,
mijn laatste verhaal vanaf de Filipijnen. we zijn maandag met bus en de superferry van naval naar cebu gereist. dit kost ongeveer een dag. marjet en marchie zijn met ons mee en komen ook los. dinsdag hebben ze ons wat bezienswaardigheden laten zien hier. foto's volgen nog wel. tik dit nu op de smartfone want we wa hten nu op de transfer naar het vliegveld.
vandaag hebben we de hele dag in een gigantisch shopping centre gezeten en hebben souvenirs gekocht (en zo).
om 22.00 gaan we naar de airport en om 00.50 vliegen we als het goed is naar seoel. daar is het nog een uur later. het is 4, 5 uur vliegen en dan daar een uur of 6 wachten en gaan we rond 13.00 richting Amsterdam. onderweg kan de klok 7uur terug en hopen we om 17.15 te landen.

Misschien dat ik tijdens wachten in seoul nog wat foto's upload maar anders moeten jullie het hiermee doen

groetjes Gerrie, Mariel enHans

1. Elzo en Bea:
    24 juli 2013
    Hallo, goeie terugreis en tot ziens. Het is hier ook fantastich weer, dus jullie treffen het.

Groeten Elzo, Bea en kids
  2. Bea en Andrè:
    24 juli 2013
    Wij vonden jullie reisverhalen erg leuk en interrassant en hopen dat jullie weer goed thuis komen.Zo te lezen hebben jullie het wel naar de zin gehad en heel veel gezien.Wel erg warm gehad.
    En Marièl is het ook goed bevallen zo te horen.Wij komen zo gauw wij terug zijn van vakantie.wij liggen nu in Grouw en willen richting Dokkum.Het is hier ook erg warm.Dank je wel voor de mooie verhalen.
  3. Gert&Delia:
    24 juli 2013
    Het mooie van vakantie is ook weer naar huis gaan en terug kunnen kijken op mooie weken! Wij vonden het ook erg leuk om jullie zo te volgen. Het weer is hier prima en geen regen om 16.00 uur, maar als jullie dat missen kun je altijd nog onder de douche gaan staan om die tijd. Goeie terugreis, tot gauw.

Groeten Gert, Delia en kids.
  4. Jan en Annie:
    24 juli 2013
    Veel gezien, jammer dat het alweer voorbij is. Goede terugreis en tot vrijdag en dan horen we wel meer verhalen.