bij foto's 21-07

21 juli 2013 - Naval, Filipijnen

je ziet het bruidje hier vertrekken met gevolg die allemaal in het paars gekleed waren.

feestruimte bij het hotel was helemaal aangekleed maar niet voor deze bruiloft.

ziet een paar foto's van de eetruimte binnen en Gerrie leest de Filipine Star om een beetje bij te blijven. krant is trouwens in het engels.

Regen op het balkon.

Morgenvroeg moeten we uitchecken en gaan we nog even naar huis Judy-ann om afscheid te nemen. Tegen elf uur vertrekken we uit Naval met het openbaar vevoer naar Ormoc. is twee uur rijden.

Hier nemen we de Supercat Ferry naar Cebu om twee uur en moeten we tweeenhalf uur varen.

In Cebu hebben we een wat luxer hotel geboekt via Michelle en hier verblijven we een paar dagen.

Marjet en Marchie gaan met ons mee en laten ons wat van de stad zien en de dames willen natuurlijk shoppen. Judy-ann moet over 10 dagen deze trip ook weer maken en bleef liever thuis.

Woensdagavond brengen zij ons naar het vliegveld en om 00.30 uur vliegen we weer naar Seoel.

Groetjes Gerrie,Mariel en Hans

ps. gefeliciteerd Opa Hein met jouw verjaardag

1. Freek en petra:
    21 juli 2013
    Mooi dat jullie ons met deze verslagen op de hoogte houden. Als jullie terug zijn begint hier het regenseizoen ook weer. Het is hier nu tropisch. We wensen jullie goede reizen en een veilige thuiskomst.
  2. Petra en henk:
    21 juli 2013
    wat weer een verhalen, mooi man. Gerrie en de rest hoop dat jullie weer beter zijn want het is echt zonde om ziek te zijn. Had niet gedacht dat het eten er zo goed zou zijn of komt dit omdat jullie er zijn, jammer van al die regen maar dat wisten jullie wel he dat het in die regenperiode was. Toch ondernemen jullie heel veel, super. We wachten het volgende verhaal en foto,s weer af en geniet er van. gr achter buurtjes
  3. Wander & Anneke:
    22 juli 2013
    Bedankt voor jullie felicitatie. Ik laat nog wel even weten hoe het met ma Slomp is. Als het goed is komen ze vanmiddag. Het is nu 22-07-2013 14 .00 uur)