19-07

19 juli 2013 - Naval, Filipijnen

Hallo iedereen,

We zitten lekker onder de luifel van het hotel aan een bakje leut en kan mooi weer even een stukje tikken.

ben een morgen wezen vissen met Francis en Melvyn met een bootje op zee. het was knetterheet, vol in de zon en de vis wou niet bijten dus een succes was het niet. twee visjes gevangen.

We zijn nog weer op pad geweest naar een andere waterval waar het ook weer schitterend was en op terugweg bij een resort ijs gegeten. ze verkopen hier ijs in 3ltr bakken en kun je op terras zo verdelen.

donderdag was Gerrie niet lekker ( buikloop )  en ben ik met mariel naar boven gegaan. Daar was het niet veel beter want Jennifer lag ook ziek op bed en Judy-ann en melvyn waren ook niet helemaal fris.

Wij zijn toen gevraagd door Francis om mee te gaan lopend naar de rivier achter hun land beneden waar ze ook nog 4 hectare rijst hebben. het was weer een flinke klim maar erg leuk. had hier alleen maar video mee dus kunnen jullie later nog een keer zien. Ze worden nu zelf ook wat losser maar echt een gesprek is nog steeds moeilijk.  we zijn een flink eind rondgelopen en francis loopt echt met zo'n hakmes te zwaaien om het pad vrij te maken.gegeven moment schoot hij de struiken in om een tros bananen te kappen die we bij zijn moeder hebben gebracht om in de winkel te verkopen.

Later zijn we nog  op motor weggeweest om ons nog wat leuke plekken te laten zien. Het begon echt op offroad rijden te lijken want de paden werden hier steeds slechter en op het laatst was het weer lopen.

Vandaag hebben we de waterval bezocht waar ze de laatste keer met bennie en pa hein was geweest. Toen was de weg er naartoe moeilijk begaanbaar maar nu is het allemaal verhard. ook hier gaat het vooruit.

Mariel word nog steeds overall aangestaard en nagefloten. een blanke zien ze al niet vaak en dan ook nog een blonde jonge meid.

Morgen hebben we een boot gehuurd en gaan we met zijn allen naar een eiland op een uur varen. hier gaan veel toeristen naar toe en schijnt erg mooi te zijn.

Zondag zijn we bij een vriendin van Judy-ann uitgenodigd om te komen eten en maandag begint onze terugreis alweer. de tijd vliegt

Ga nu een biertje bestellen. DOEI

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan en Netty:
    19 juli 2013
    wat maken jullie super leuke dingen mee. en wat een prachtige foto's. groetjes van ons
  2. Freek en petra:
    20 juli 2013
    Hallo Hans , Gerrie en Mariel, wat hebben jullie een super vakantie zo te lezen.
    We kijken elke keer weer uit naar jullie verhaal.
    Heel bijzonder allemaal. Wat gaat de tijd snel, alweer bijna op weg naar huis.
    groetjes Freek en Petra
  3. Janneke en Wim:
    20 juli 2013
    Hallo, daar het ziet er nog steeds goed uit en jullie houden je fit met al die leuke tochtjes en mooie natuur. Is de koffie echt leut of smaakt het net als hier.Geniet vooral van jullie reisjes die jullie nog gaan maken want het is zo maandag wij zijn zelf ook nog 2 dagen weg geweest naar Brabant het is hier echt super vankantie weer.
    groetjes Wim en Janneke