Aangekomen in Naval

6 juli 2013 - Naval, Filipijnen

Hallo Allemaal,

vrijdagnacht om 01,30 kwamen wij aan bij het overnachtings hotel. Vanmorgen 10.00 uur weer met de taxi naar de haven van cebu. Daar rond 11.15 uur met de ferry naar ormoc op het eiland Leyte

Na 2,5 uur varen stond daar weer een taxi busje klaar om ons naar het dorpje naval te brengen. Dit regelde judy-ann haar zus allemaal voor ons. Wat we onderweg zagen is niet te beschrijven. Er stond werkelijk geen normaal huis. Het waren allemaal hutjes  van bananebladen rietmatten en bamboe. Op de weg fietstaxi, brommers, spelende kinderen, kppen en overstekende honden. De taxi reed nog een kip met kuikentjes dood dat was wel even ohhhhh. Maar rond half vijf waren we bij ons hotel. Koffers naar de kamers gebracht en zijn toen richting het huis van de familie sangcap gegaan. Daar stonden zij ons al op te wachten, even kennis gemaakt en darna weer naar hotel. Het is hier nu 21.50. Wij zitten buiten met een kopje koffie en gaan zo slapen want moe zijn wij wel.

(foto,s komen nog het lukt mij nog niet om de foto,s te uploaden).

Groetjes van de Slompies

1. Wander & Anneke:
    6 juli 2013
    Alles dus zonder al te veel problemen verlopen. Dat jullie moe zijn kan ik mij voorstellen. En, ... wat een wereld zeg! Wij kunnen ons er een heel klein beetje van voorstellen, in Costa Rica en Brazilie zie je dit soort krotten ook wel. Erg leuk trouwens om zo op de hoogte te blijven van jullie wel en wee. Groeten, Wander &Anneke
  2. Freek en petra:
    6 juli 2013
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Het is een hele onderneming. We zijn erg benieuwd naar de foto's. Een fijne tijd gewenst en hopelijk horen we snel weer wat.
    Groetjes van ons.