Eerste hele dag

7 juli 2013 - Naval, Filipijnen

hallo allemaal,

Het gaat hier oke, weer veel bleefd vandaag. eerst uitgeslapen, we hadden vannacht de airco uit en dan word je s'morgens wakker door de warmte en men is hier op tijd op.

We zijn met scooter en tuctuc naar winkel geweest, een belevenis op zich, In de supermarkt is eigenlijk ook alles te krijgen net als bij ons. alleen veel goedkoper.

Vanmiddag naar huis Judy-ann geweest. haar broer kapte een kokosnoot voor ons zodat we verse kokosmelk hadden. om het huis hebben ze veel fruitbomen zoals avocado en mango's en soort nectarines waarvan wat over is verkocht word in het winkeltje van haar moeder.Ook het varken werd geslacht, deze was maande geleden al door judy-ann gekocht zodat er nu voldoende vlees is. vandaar uit lopend naar een dorpje vlakbij geweest waar ze familie heeft wonen.

Mariel slaapt nu ook bij hun in huisje en vanaf morgen hebben we een motor gehuurd van een vriendin hier zodat we zelf ook mobiel zijn.

We zitten nu op het balkon van het hotel, het heeft flink geregend maar het is altijd tussen 25 en 30 graden, en zal wat foto's uploaden.

1. Jan en Annie:
    7 juli 2013
    Leuk om jullie zo een beetje te volgen.
    Wat een ervaring.
    Geniet er van, we wachten op de volgende verhalen en foto's
  2. Rinie en Tiny:
    7 juli 2013
    Heel wat anders dan Nieuw-Balinge ;-) . Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Leuk om jullie zo te volgen! Heel veel plezier verder, groeten aan iedereen.
  3. Freek en petra:
    7 juli 2013
    Wat een armoede. Wij mogen niet klagen.
    Super om de foto,s te zien en jullie verhalen te lezen.
  4. Jan en Netty:
    7 juli 2013
    wat een belevenis, en wat een verschil met hier. leuk die foto's.
    groetjes
  5. Janneke en Wim:
    8 juli 2013
    Super, jullie zien heel wat daar. Het verse fruit lijkt mij heerlijk en het vlees.!!! je moet je even aanpassen. Maar komt vast goed. Mooi om jullie te volgen.
    Geniet ervan.
    Het is hier ook mooi weer eindelijk.
  6. Ghein:
    8 juli 2013
    Hallo lieve kinderen,

Jullie bericht ontvangen. Het is fijn dat alles goed gaat.
    Wij hopen dat jullie het goed naar je zin hebben.
    Geniet van de vakantie.
    Groetjes van Pa en Ma.