warm

8 juli 2013 - Naval, Filipijnen

hallo daar,
het was vandaag erg warm dus we hebben niet veel uitgespookt.
vanmorgen gevist achter hotel in zee,niks gevangen natuurlijk, maar het werd gewoon te warm in de zon. ben al beetje verbrand daar. en dan in de middag komen er buien opzetten.
de meeste dagen gaat dat zo in deze tijd zeggen ze. op motor naar naval geweest eaar we met elkaar hebben gegeten (€12). toen in het donker weer terug naar huis van judy-ann. ben maar achter taxi gebleven want de helft rijd zonder licht. daar koffie gedronken en met ons tweeën terug gereden naar hotel.
morgen hebben we een boot gehuurd en gaan dan naar een eiland waar het erg mooi moet zijn. we moeten dan om half 7 boven bij judy-ann zijn waar we ontbijten en om 7 uur vertrekken. haar broer en zussen gaan ook mee dus dat word wel weer gezellig.
foto's komen volgende keer weer. het uploaden duurde gister ook erg lang. heb nu het formaat wat lager gezet dan gaat het misschien beter.

1. Chris:
    8 juli 2013
    He Hans je kan mooie verhalen schrijven. Jullie zien zo nog is wat, maak het uit eten niet teduur anders moet je terug peddelen.
    Groeten.
  2. Petra en henk:
    hoi slompies
    Leuk om te horen dat het goed gaat, jullie zullen nog wel veel gaan beleven en we lezen het graag. gezellige boel met z,n allen op de boot pas op dat ie niet zinkt als je een dikke regenbui krijgt, lege blikjes mee!!!!
    gr henk en petra
  3. Gert&Delia:
    Hallo Slompie's

Mooi die verhalen en foto's hoor. Kun je ook wat bij de foto's schrijven zodat wij weten wat of van wie het is. Veel plezier daar nog. We kijken al weer uit naar de volgende verhalen en foto's.

Groeten Gert&Delia
  4. Annelies:
    10 juli 2013
    Bonjour, heel leuk om jullie avonturen te lezen en foto's te zien. Veel plezier daar en geniet ervan!
    Annelies