9 en 10-07

10 juli 2013 - Naval, Filipijnen

Hallo, daar zijn we weer

hier gaat alles oke en heb weer gelegenheid om een verhaaltje te schrijven.

heb gisteravond alleen maar een filmpje geupload want dat duurde meer als een uur hier over de wifi en we waren ook een beetje brak gisteren toen we terug waren. We zijn met familie sangcap naar een onbewoond eiland geweest. Eerst met de tuc en twee motors heen gereden en op een boot gestapt om na ruim een uur varen op het eiland te eten en zwemmen ed.

Op de boot zie je voorop de oudste broer van judy-ann met in de boot haar zusjes en schoonzus. zij zorgen ook voor schaft onderweg waar altijd rijst bij hoort. nu zat er ook een stuk van het varken bij dus dat zat wel goed.

Gister was het de hele dag onbewolkt dus dan heb je de zon recht boven jou staan en ben dus ook lekker verbrand op het water. ook Mariel en Gerrie hadden gisteravond last van de zon en de hitte. Gerrie was er vannacht ziek van dus hebben we vandaag erg rustig aan gedaan en gaat het nu wel weer.

Vanmorgen heeft Francis(broer) met Melvin mij en Mariel opgehaald om te gaan vissen in zee.  Mariel en Melvin hadden er allebei twee en wij hadden het druk met garnalen aan de haak doen en snoer ontknopen. Francis had nog nooit een werphengel vastgehouden dus dat was wel lachen maar ze leren snel.

Ben nu uitgenodigd om met bootje zee op te gaan en te vissen zoals zij dat doen.

Het is nu wel wat makkelijker nu we zelf vervoer hebben en zijn we een bezienswaardigheid als we met zij'n drieen op motor naar boven rijden. vanavond hebben we bij Judy-ann lekker hollands gegeten en weer met verbazing naar hun huishouden gekeken. tegen acht uur heeft Pitoy (jongste broer) ons naar hotel terug gebracht wat ze veiliger vinden. Hij is ook nogal verlegen en heeft dan Mariel ( tussen) en jennifer bij zich op motor en ik ma achterop.

Zal nu ook proberen nog wat filmpjes te uploaden maar weet niet of dit wel overkomt (reactie?) en tot ziens maar weer

Grt Slompies

1. Kristien En Remco:
    10 juli 2013
    Hoi Familie!

Leuk filmpje, & Hij doet het!!
    Mooie foto's, het ziet er daar erg mooi uit!
    Doe maar rustig aan en geniet ervan,

Tot over 2 weekjes,
    Kris en Remco!